پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام،(دختر-25 ساله) از 8 ماه پیش موهای من بشدت شروع به ریزش کرد و همزمان با آن صورتم نیز بسیار جوش زد. با وجود استفاده از قرص های هورمونی مانند یاسمین و بعد سیپروترون کامپاند و محلول ماینوکسیدیل (شبها) و قرص فیناستراید 1 (یک روز 2 عدد و روز بعد 3 عدد - متناوباً) هیچ بهبودی پیدا نکرده ام. مشکل من چه می تواند باشد که ناگهان این وضعیت شروع شده و بهبودی هم پیدا نمی کند؟ در ضمن من تحریک پذیری روده دارم (2-3 سال است) آیا تاثیری بر ریزش مو و جوش می تواند داشته باشد؟

1 پاسخ 1

باسلام اگرهمراه علایم فوق موی زاید نیز ایجادشده باشد نشانه اختلال هورمونی میباشد که نیاز به برسی دارد جهت ریزش مودرمان مزوتراپی توصیه میشود که عوارض جانبی داروهای ذکرشده راندارد.بیماری روده تحریک پذیر بطور مستقیم تاثیر ندارد ولی چون افراد دارایاین بیماری معمولا استرس بیشتر ویا اضطراب نیز دارند ممکن است دچارریزش موبشوند.

برگرفته از : http://www.drh-rahimi.ir/ (دکتر حسین رحیمی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده