پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


جناب دکتر سلام مرد 36 ساله ای هستم که در روابطی که با شریک جنسی ام دارم دچار اختلال ارکشن هستم و ارکشنم در حین سکس از دست می رود در حال حاظر مدت دو سال است که به خاطر استرس و اضطرابم قرص پروپرانول 20 و بوسپیرون 5 و سرترالین 100 را هر شب یک عدد از هر کدام مصرف می کنم قابل ذکر است که قبل از خوردن قرصها زود انزالی داشتم ولی الان کمی انزال با تاخیر بیشتری نسبت به قبل اتفاق می افتد ولی مشکل نعوظ اضافه شده است . مصرف قرص ویاگرا یا سیالیس را تجویز می فرمایید. آیا با قرصهایی که می خورم تداخل دارویی ندارند.

1 پاسخ 1

بله از تادالافيل ١٠ اگر ناراحتى قلبى نداريد و از داروها مانند نيتروها كه كشاد كننده عروق قلبى هستند استفاده نمى كنيد يكساعت قبل از نزديكى ميل كنيد

برگرفته از : http://www.mjkiani.ir/ (دکتر محمد جعفر کیانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(بوسپیرون)