پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام خدمت آقای دکتر من 34 سال دارم و حدود دوسالی است که به طور ناگهانی در وسط رابطه با همسر حالت نعوذ را از دست می ده یک بار هم رفتم دکتر اورولوژی با یک معاینه ساده بیضه گفت مشکلی نداری مشکله روحیه درست میشه ولی دو ساله درست نشدم و اون موقع جند تا قرص داد که یکی تادالافیل 20 بود و 3 تا داده بود با توجه به اینکه پس مصرف تادالافیل به حالت نرمال بر میگشتم الان هم هر 3 تا چهار روز یک سوم قرص تادالافیل 20 مصرف میکنم خوب میشم با توجه به اینکه دوست ندارم دارو مصرف کنم میخاستم ببینم من چه آزمایشاتی بدم و چیکار کنم مشکل روحی هم ندارم احساس میکنم چون خونه میساختیم کار سنگین زیاد انجام میدادم از اونه ضمنا یک بار هم توسط همون پزشک عمل جراحی فتق چپ انجام شد که بعد عمل گفت واریکوسل چپت رو هم برداشتم که بعد عمل شدت پرتاب منی به شدت کاهش پیدا کرد حالا موندم چیکار کنم مشکلم و چطور حل کنم خواهش میکنم راهنماییم بفرمایید ممنونم

1 پاسخ 1

با درود.1- اگر نعوظ شبانه یا صبحگاهی دارید ولی در حین نزدیکی نعوظ خوبی ندارید، اختلال نعوظ شما علل روحی و روانی دارد. 2- اگر با تادالافیل خوب می شوید بهترین درمان برای شما همین است . 3- جهش مایع منی اهمیتی ندارد و ارتباطی هم با عمل فتق یا واریکوسل ندارد.

برگرفته از : http://www.drgharaati.ir/ (دکتر محمد رضا قرائتی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

() (تادالافیل)