پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام آقای دکتر من حدود سه ماه پیش مشکل نعوظ داشتم ودکترم برایم سیتالوپرام تجویز کرد به مدت یک هفته مصرف کردم اما دوباره قطع کردم و تا شش روز نخوردم بعد شش روز یک عددش رو خوردم ودچار حملات شدید عصبی شدم الان 4 ماه میگذره روزها یه کم مشکل درد قلب وتنگی قسمت قفسه سینه دارم اما شبها حالم وحشتناک خراب میشه و احساس ترس شدیدی دارم پیش متخصصین اعصاب هم رفتم اما هربار با قرصهاشون صدبرابر بدتر میشوم راه درمانش چیست وچقدر خطر ناک هست؟

1 پاسخ 1

اگر سن بالا نداشته باشید و مشکل قلبی ندارید با مشورت از پزشک معالج خودتان درخواست قرص تادانافیل کنید تا مشکل نغوظ برطرف بشه . از داروهای اعصاب وروان بی دلیل و سر از خود استفاده نکنید. سعی کنید ورزش کنید و از میوه وسبزیجات به اندازه کافی بهره مند بشید. اگر منظورتان از حملات عصبی تشنج است باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید. ولی اگر پرخاش گری و عصبانیت دارید باید به سرویس مشاوره یااعصاب و روان مراجعه بفرمایید. موفق باشد

برگرفته از : http://www.drazarbayejani.com/ (دکتر محمد آذربایجانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده