پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام من یه دختر ٢٩ ساله هستم چند وقت پیش بخاطر رفع موهای زائد زیر چونه ام لیزر انجام دادم(لیزر affirm) بعد از اون نمیدونم چی شد که صورت شروع کرده به جوش زدن بعدش با گفته دکتر این دارو هارو استفاده کردم کپسول ازیترومایسین٢٥٠ پماد کلیندامایسین ١درصد بیودرما روغن مریم گلی کپسول راکتوان ممنونم عکسا رو ادرس زیره http://www.hotup.ir/viewer.php?file=mjd0_image.jpg

1 پاسخ 1

درود بر شما گاهی روی پوست افرادی که لیزر میکنند ضایعات قارچی ، عفونی یا ویروسی و یاحتی زگیل های سطحی وجود دارد . و ندرتا در صورت عدم پاکسازی محل عفونتهای قارچی یا میکروبی رشد میکنند . البته بعد از لیزر پوست حساس تر خواهد شد و اگر مراقبتهای لازم پس از لیزر انجام نشود احتمال عفونت و جوش وجود دارد ولی این حالت شایع نیست .

برگرفته از : http://www.dr-ajdani.ir/ (دکتر علیرضا آجدانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

()