پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام بنده جوانی 22 ساله هستم چند سالی میشه که خود راضایی میکردم الان فک میکنم بخاطر خود ارضایی هام ،که تا این اواخر ادامه داشت ،موهای سرم خیلی میریزه و کم شده و روز به روز کمتر میشه لطفا کمکم کنید اگه اینجور بره فک کنم سال بعد کچل هستم لطفا تورو خدا کمکم کنید میشه با دارو و قرص اینا درمان کرد ؟ ممنون میشم کامل توضیح بدین باسپاس

1 پاسخ 1

بنظر من فعالیت جنسی زیاد، از دو طریق باعث ریزش موی بیشتر میشه یکی از دست رفتن مایع مترشحه از پروستات که همان قطره های لزج شفاف است و حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی روی و ویتامین هست که همه برای مو لازم هستند و دیگر اینکه بدن به تصور اینکه هورمون بیشتری لازم است بجای افزایش حجم هورمون، قدرت و کیفیت آنرا افزایش میدهد و روی ریزش مو هم بیشتر اثر میگذارد در حالیکه در آزمایش طبیعی است. شما ابتدا ترک کنید بعد " ویتامین فور هیر" بخورید و فیناستراید که قدرت هورمون را پایین بیاورد.

برگرفته از : http://www.draryan.ir/ (دکتر پرویز آریان)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(خود ارضایی)