پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام آقای دکتر سوالم قبلا پاسخ داده نشد ببخشید باز مزاحم شدم.پسری25 ساله هستم.در سن 16 سالگی بر اثر کم تجربگی یک آمپول (تستسترون یا ناندرلون )دقیقا یادم نیست کدومش رو تزریق کردم.حدود 3 سال بعد موهای بدنم در جاهای نا متعارف مانند شانه ها رشد کردند اما تراکم سینه معمولی هست هنوز.و موهای سرم هم شرو به کم پشت شدن کردند اما الان ریزش آن کم شده و فقط در ناحیه کناره های پیشانی ریخته و کف سرم هم کمی کم پشت شده و پوست سرم هم چرب و دو روز یک بار نیاز به شستن دارد و خارش دارد.دکتر پوستو مو عامل را افزایش هورمون تستسترون دانست.خواستم بدانم عامل افزایش میتواند آن یک عدد آمپول باشد و اینکه راه کنترل چیست.

1 پاسخ 1

سلام از ماینوکسیدیل 5% روزی 2 بار و فیناستراید استفاده کنید.برای موی سر بتدریج با مصرف فیناستراید ممکنه کم بشه.

برگرفته از : http://www.drnilforoushzadeh.ir/ (دکتر محمد علی نیلفروش زاده)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده