پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام خدمت آقای دکتر.من دختری 25 ساله و مجرد هستم.حدود 3 سال به علت صرع خفیف شبی یک عدد قرص دپاکین طبق دستور دکتر مصرف می کنم .پارسال به علت تاخیر در قاعدگی در خرداد به پزشک مراجعه کرده و پس از سالم بودن سونو و آزمایشات هورمونی 3 دوره قرص پروژسترن مصرف کردم که دوره هام منظم بود تا مهر ماه 92.پس از قطع قرص ها دوباره تاخیر داشتم که خودم مجدد شروع به مصرف کردم.تا فروردین ماه 93 که با وجود خوردن قرص باز هم با تاخیر 5 روزه پریود شدم.من آدم استرسی هستم .علت این تاخیر ها چیست.خواهش می کنم جواب بدهبد. با تشکر

1 پاسخ 1

سلام هنگامیکه تخمدان نظم نداشته باشد مصرف پروزسترون ها بصورت ساختگی میتواند قاعدگی را تنظیم نماید و بعد بحال خود باز میگردد

برگرفته از : http://www.doctorshams.ir/ (دکتر محمد شمس اردکانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده