پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام آقای دکتر ، من 36 سالمه و حدود 8 ساله ازدواج کردم ، و مشکل زود انزالی داشتم که تا چند وقت پیش با استفاده از اسپری های بی حسی مشکلی نداشتم ، تو یکی دو ماه اخیر دیگه هر وقت از اسپری استفاده می کنم دیگه تحت هیچ شرایطی حالت نعوظ ایجاد نمی شود و بسیار دچار مشکل شدم و وقتی هم که اسپری استفاده نمی کنم مشکل زود انزالی دارم . لطفا راهنمایی فرمائید

1 پاسخ 1

با درود.به کار بردن ژل یا اسپری لیدوکایین برای انزال زودرس دو مشکل را ایجاد می کند.اول اینکه لیدوکایین با کاهش حس انتقالی از آلت به مغز باعث کاهش ایمالسهای ارسالی از مغز به آلت برای حفظ نعوظ می شود وممکن است موجب اختلال نعوظ شود یعنی ممکن است اختلال انزال برطرف و اختلال نعوظ ایجاد شود.در چنین مواردی(مانند شما) بهتر است از داروهای خوراکی برای درمان انزال زودرس استفاده شود.عیب دیگر آن اینست که با بی حس کردن مخاط واژن طرف مقابل ،موجب کاهش لذت جنسی و به تاخیر افتادن یا عدم ارگاسم در زن می شود.بنابراین باید بلافاصله قبل از نزدیکی از روی الت شسته شود.

برگرفته از : http://www.drgharaati.ir/ (دکتر محمد رضا قرائتی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده