پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


باسلام وخسته نباشید فرزند پسر 13 ساله دارم از سال پیش تحت نظر روانپزشگ قرارگرفته به خاطر اینکه شب ادراری و لکنت زبان داشته وشیطنطهای خاصی داشت مراجعه به چند دکتر ومشاوره قرص ریتالین شروع کرده وسه سال است ازاین قرص استفاده میکند سوالم این است که تاکی باید این قرصهارا استفاده کند ولی هنوز شباداری ادامه دارد ایا زیاد مصرف کردن زیاد این قرصها عوارضی برای رشد هورمونی وقدی ونازایی برایش نمیگذارد راهنمایی فرمائید باتشکر

1 پاسخ 1

سلام خوردن دارو موقتا اثر دارد و امکان اینکه رفتار شکل جدیدی از مشکل را پیدا کند وجود دارد .حتما با یک روانشناس تماس گرفته تا بتوانید مشکل را ریشه ای حل کنید نه موقت . ریتالین تا 4 یا 5 ماه احتمالا می تواند پاسخ دهد و لی علت را از بین نمی برد و سعی کنید بدون دارو درمان داشته باشید.

برگرفته از : http://www.dresteki.ir/ (دکتر مهناز استکی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده