پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام خانم دکتر؛ من پسری 23 ساله هستم و به علت ریزش مو هام دو ساله که فیناستراید 5 مصرف میکنم و اثر خوبی داشت اما نزدیک 1 ماهه که یکباره به جای 5، فیناستراید 1 مصرف کردم. الان احساس می کنم ریزش موهام بیشتر شده. از نظر شما باید چیکار کنم؟ دوباره 5 مصرف کنم یا 1 رو ادامه بدم؟ آیا ممکنه فیناستراید 1 روی بعضی اشخاص دوز کمی باشه و اثر بخش نباشه؟ سوال آخرم اینه که روش قعطی برای ریزش مو مردانه وجود داره؟ البته مثلا روشی که با قطع دارو ریزش مو برنگرده. ممنون

1 پاسخ 1

درود بر شما.شما میتوانید قرص پنج را نصف کرده و روزانه نصف قرص استفاده نمایید/بله/خیر اما همیشه میتوان با دارو لیزر محرک وریزش مو کمک نمود.باسپاس

برگرفته از : http://www.drvali.ir/ (دکتر آناهیتا والی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(فیناستراید) (ریزش مو)