پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام اقای دکتر.من الان دقیقا سه ماهه که داکوتان مصرف میکنم ولی فقط 20 درصد از جوشهامو از بین برده و هنوز با خوردن یه دونه تخم مرغ یا حتی استفاده از ضد افتاب فاقد چربی جوشهام ملتهب میشن و صورتمم خیلی چربه... بهتر بگم هر دارویی که باعث پوست پوست شدن پوست میشه باعث زیاد شدن جوشهای من و بر امدگی اونها میشه ممنونم اگر بگید من باید چیکار کنم به گمانم پوستم حساس شده چون من قبلا خیلی از این صابون های لایه بردار استفاده میکردم که باعث پوست پوست شدن شدید پوستم میشد ولی صورتم را صاف میکرد ولی الان نتیجه ی همون صابون ها بر عکس شده است

1 پاسخ 1

در کنار دکوتان زیر نظر پزشکتان داروهای موضعی هم مصرف نمایید

برگرفته از : http://www.drvaez.ir/ (دکتر علیرضا واعظ شوشتری)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

()