پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام .خانم دکتر پسری هستم 2 ساله .که با ریزش شدید مو مواجه شدم.به پزشکان زیادی مراجعه کردم بهترین درمان استفاده از اندروستن سیپروترون استات و کپسول سایو پلمتو کمپلکس هاوس و هیر ویت به مدت دو ماه بود که خوب نتیجه داد و ریزش قطع و موها به حالت اولیه برگشتن.اما الان که دو.ماهه که دارو را تمام کردم ریزش شدت گرفته.سوال من این است که میگویند سیپروترون استات برای اقایان خوب نیست و عوارض دارد.ایا باز هم میتوانم این درمان را از نوع شروع کنم یا غدد چری با هورمون جنسی رابطه دارند.از زمانی که سیپروترون قطع شد موهایم چرب و صورتم پر از جوش شده.با تشکر از شما

1 پاسخ 1

سلام . سیپروترون یک داروی ضد هورمونهای مردانه قویه و منجر به بروز صفات زنانه و از بین رفتن صفات مردانه میشه. برای اقایون توصیه نمیشه. به جاش از فیناستراید 1 روزانه استفاده کنید.

برگرفته از : http://www.doctorsoheila.ir/ (دکتر سهیلا طاهری)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(سیپروترون استات)