پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام ، خسته نباشید من یه سال دارم از انواع محلول ریزش مو استفاده میکنم قبل از اینکه استفاده کنم موهام خیلی خوب بود حتی زیر نور هم پوست سرم مشخص نبود به تشخیص اشتباه خودم از این محلول ها استفاده کردم چون وقتی به موهام دست میکشیدم 1 دونه تار یا 2 تا رو دستام میومد و چون خیلی حساس بودم استفاده کردم بعد از استفاده از این محلول ها الان حدود 50 در صد از موهایی که این محلول ها تو اون نواحی زده شده ریخته . الان میخوام دیگه نزنم به نظرتون موهام به همون حالت اولیه برمیگرده ؟ ( پلانتر 39 - هگور - اریکه - رینفولتیل و اخریم ماینو اینا محلول هایی که استفاده کردم ممنون میشم به سوالم زود ج بدین

1 پاسخ 1

با سلام، قاعدتا مصرف هیچکدام از فرآورده هایی که نام بردید باعث تشدید ریزش موی سر نمی شود. هرچند که محلول های حاوی ماینوکسیدیل پس از یک دوره مصرف و افزایش رشد موی سر، در صورت قطع ناگهانی می تواند باعث افزایش ریزش مو بشود. به نظر می رسد که ریزش موی سر شما ارتباطی با مصرف این فرآورده ها نداشته و به صورت طبیعی اتفاق می افتد. انواع محصولات ضد ریزش مویی هم که امروز در داروخانه ها موجود است، در صورت اثر بخش بودن، صرفا تاثیر موقتی دارند تا مصرف کننده به سن و موقعیت مناسب برای پیوند مو یا انجام سایر روش ها از جمله PRP برسد.

برگرفته از : http://www.orchidpharmacy.ir/ (دکتر سید علی فاطمی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(محلول نوافن)