پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام.من پسری20ساله هستم که مدت3تا4سال است که دارای مشکل خودارضایی می باشم. در همین سال 3 بار تلاش در رفع این مشکل داشته ام و هر بار 1 تا 2 ماه موفق شده ام و بعد دوباره شروع کردم. الان هم حدود یک ماه است که خودم را کنترل کرده ام . در ضمن در طول این 3 بار که موفق شدم همشه قرص سیتالوپرام 40 مصرف میکردم تا میل جنسی خود را کنترل کنم. علت مصرف هم پیشنهاد یکی از دکترها در سایت پزشک آنلاین می باشد. الان مشکل من این است که در صورت مصرف نکردن هر شب یکی از این قرص در خواب(ارضا) میشوم . لطفا شما به من یک دارو با کمک ترین عوارض معرفی کنید که هم مشکل خودارضایی خود را حل کنم و هم مشکل(ارضا) شدن درخواب

1 پاسخ 1

خود ارضايى يك مسئله طبيعى و زائده سن است كه بعلت ميل شديد به جنس مخالف پديد مى ايد و بيمارى نيست بلكه يك امر عادى و طبيعى است و عارضه ندارد تعداد و دفعات وابسته به ژن عوامل محيطى تحريك كننده عدم مشغول بودن و بيكارى از عوامل تشديد كننده است و يكى از عوامل و پيشگيرانه خطر براى فرد است زيرا در مواردى باعث اسيب جسمى و روحى به خود و يا جنس مخالف مى شود كه بطور طبيعى با افزايش سن از بين مى رود و ياد گيرى يك هنر مانند نقاشى و يا موسيقى ، يادگيرى يك فن مورد علاقه ، ورزش بخصوص سنگين مانند كوهنوردى ، مطالعه و افزايش روحيه غير مادى و افزايش رابطه هاى انسانى به جنس مخالف و احساسى و كمتر فيزيكى به همراه مصرف سيتالوپرام بيست ،اسنترا با سرترالين ٥٠ ،فلوكستين ١٠ كپسول و ...هر شب موقع خواب كمك كننده است

برگرفته از : http://www.mjkiani.ir/ (دکتر محمد جعفر کیانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(خودارضایی) ()