پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام.من پسری20ساله هستم که مدت3تا4سال است که دارای مشکل خودارضایی می باشم. در همین سال 3 بار تلاش در رفع این مشکل داشته ام و هر بار 1 تا 2 ماه موفق شده ام و بعد دوباره شروع کردم. الان هم حدود یک ماه است که خودم را کنترل کرده ام . در ضمن در طول این 3 بار که موفق شدم همشه قرص سیتالوپرام 40 مصرف میکردم تا میل جنسی خود را کنترل کنم. علت مصرف هم پیشنهاد یکی از دکترها در سایت پزشک آنلاین می باشد. الان مشکل من این است که در صورت مصرف نکردن هر شب یکی از این قرص در خواب(ارضا) میشوم . لطفا شما به من یک دارو با کمک ترین عوارض معرفی کنید که هم مشکل خودارضایی خود را حل کنم و هم مشکل(ارضا) شدن درخواب

1 پاسخ 1

به نظر من شما به این دارو ها احتیاج ندارید میل جنسی را نباید سرکوب کرد خودارضائی هم احساسی است مانند سکس واقعی فقط تخیلی است شاید سرکوب ان مشکلات بیشتر روانی ایجاد کند

برگرفته از : http://www.drmehrdadrezaie.ir/ (دکتر مهرداد رضایی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(خودارضایی)