پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


باسلام .تشکر فراوان می کنم از زحمات فراوان شما.سوالی از خدمت شما درباره بزرگی پروستات همسرم پرسیده بودم و شما کاملا توضیح دادید.آزمایش psa ،حدود 6 ماه پیش انجام داد که 0.6 بود.علایم، بعد از آزمایش پیدا شد.علایم شامل قطع و وصل شدن ادرار،بیدار شدن متعدد در شبهاست.تازگی ها هم با اینکه داروی امنیک مصرف می کند درد در کنار آلت می کشد که به بیضه ها هم می کشد.الان حدود یک ماه است که امنیک مصرف میکند ولی بهبود پیدانکرده.سونوهم کرده و مشکلی که داشت ابعاد پروستات بود که 29*30*34 میلیمتربود.در ضمن از وقتی قرص مصرف می کند میل جنسی فوق العاده کم شده. آیا احتیاج به چک دوباره است؟علت بی میلی جنسی چیست؟

1 پاسخ 1

چرا ولى اگر بي ميلى منظور عدم تخليه منى است اين داروباعث تخليه منى به مثانه مى شود ولى ميل جنسى را كم نمى كند و بهتر است صبح ها بعد از صبحانه ميل كند و اميزش جنسى را افزايش دهيد

برگرفته از : http://www.mjkiani.ir/ (دکتر محمد جعفر کیانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده