پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام دختری 22 ساله هستم خانم دکتر من پوستم گندمی و یکم سبزه ست کرم روشن کننده neostrata hq skin میزنم به صورتم اما مشکل اصلیم اینه که من رفتم دکتر وگفتم که لبم دورنگ شده میدونید گوشه های لبم تیره تر از داخل لبمه بعد دکتر به من eldoquine forte دادبه من چندشب زدم به لبم گوشه های لبمم زدم بعد الان تیره شده نه خیلی ولی اذیتم میکنه شئه معضل برای من نمیتونم درست رژ بزنم همش حواسم به لبمه من یجا خوندم که eldoquine اگر به پوست صورت زده شه بعد کرم ضد افتاب نزنی تا مدتها اون تیرگی میمونه حالا من اشتباه کردم 5و6 روز زدم به گوشه های لبم حالا یه حاله ای از تیرگی گوشه لبمه و همینطور لبم 2 رنگه گوشه های بیرونی لبم تیره تره یعنی از افتاب اینجوری شده ازمایش کبدم مشکلی نداشت حالا میشه یه پماد کرم معرفی کنین که من زوئتر راحت شم لبم یکرنگ شه خیلی هم هزینه نداشته باشه زود جواب بگیرم واقعا عذاب اور شده راهنمایی کنید من چیکارکنم میشه عکس بفرستم بگید چیکار کنم البته تیرگی زیاد نیست اما لبم 2رنگه ازوقتی eldoquine هم زدم مشکل گوشه لبم هم اضافه شده خواهش میکنم از شما کمک کنید من سریع نتیجه بگیرم نمیخوام دوباره برم دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید میشه عکس میل کنم بگید دقیقا چیکارکنم مرسی

1 پاسخ 1

كرم لب aven در طول روز مصرف كنيد .لب جاي حساسي است و از كرمهاي ضد لك نمي توان براحتي استفاده كرد .

برگرفته از : http://www.doctormaleki.com/ (دکتر مریم ملکی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

()