پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام خدمت خانم دکتر ملکی.بنده محمودی هستم 26 ساله/حدود 1 ماه پیش برای درمان ریزش مو خدمتتان رسیدم گه شما 60 عدد قرص فینپشیا 1 میلیگرم و محلول ترکیبی ماینوکسیدیل و شامپو دیترون را تجویز کردید/دو هفته اول که محلول را استفاده کردم موهایم به شدت ریزش کرد و من انرا قطع کردم و فقط از فینپشیا استفاده میکنم/اما مشکل اینجاست که موهایم به شدت دارن ریزش میکنند و خیلی بد شده نسبت به قبل از مصرف این داروها/خانم دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید که باید جه کار کنم به حظورتان بیایم یا اینکه داروها را قطع کنم و داروهای دیگری برای رشد و ترمیم موهای ریخته شده استفاده کنم/لطفا راهنمایی بفرماییدلطفا در اسرع وقت

1 پاسخ 1

مصرف ماینوکسیدیل در ابتدا ممکن است سبب ریزش مو شود .نباید دارو قطع شود مگر اینکه خارش پوستی ایجاد کرده باشد می توانید

برگرفته از : http://www.doctormaleki.com/ (دکتر مریم ملکی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده