پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام حضور خانم دکتر 31 ساله و مجرد هستم حدودا 3 ماه پیش جهت درمان موهای زائد در صورت (البته خیلی زیاد نبود) به پزشک متخصص تیروئید مراجعه کردم ایشان قرص اسپیرولاکتون 100 تجویز کردند. بعد از دو ماه پریودهای من نا منظم شد طوریکه یک هفته در میان پریود میشدم ولی رشد موهای زائد کاهش یافته بود. به دکتر زنان مراجعه کردم بعد از سونوگرافی تشخیص دادند که دارای فیبروم هستم و این موضوع من را خیلی نگران کرده است هر چند پزشک گفتند نگران فیبروم نباشم .لطفا راهنماییم کنید که آیا قرصهای اسپیرولاکتون را ادامه دهم یا نه؟ و اینکه فیبروم چیست آیا در آینده مرا دچار مشکل خواهد کرد؟ با سپاس

1 پاسخ 1

اسپیرینولاکتون اختلال در پریود می تواند ایجاد کند-اندازه فیبروم مهم است و محل آن

برگرفته از : http://www.drs-azari.ir/ (دکتر صدیقه آذری)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

()