پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام من پسری 23 ساله هستم که از سن 13 سالگی یعنی از زمان بلوغ دچار ریزش مو شدم که تا اکنون نیز ادامه دارد.از حدود 2 سال پیش شبی 1 عدد قرص فیناستراید 1 میلی را به مدت 21 ماه به طور مداوم مصرف کردم در این مدت ریزش من نسبتا کمتر شده ولی رویش من خیلی خوب شد تا حدی که به حالت قبل خیلی نزدیک شدم الان حدود 2 ماه است مصرف را قطع کردم و آن هم از ترس عقیمی لطفا من را راهنمایی کنید که آیا مصرف این قرص منجر به عقیم شدن می شود وبه چه صورت در ادامه قرص را مصرف کنم.آیا آزمایشی می توانم انجتم دهم که بفهمم این قرص برای من مضر بوده است ؟

1 پاسخ 1

سلام در این مورد هیچ مقاله متغنی نیست اگر مشکل خاصی مثل واریکوسل دارید یا کمبود اسپرم بهتره مصرف نکنید.

برگرفته از : http://www.drnilforoushzadeh.ir/ (دکتر محمد علی نیلفروش زاده)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(فیناستراید)