پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام خانم دکتر من دختر 18 ساله ای هستم که به خاطر جوش های صورتم دکتر برایم راکوتان تجویز کرده.تا الان حدودا 130 عدد مصرف کردم و صورتم خیلی بهبود پیدا کرده. عوارضی مثل خشکی صورت و لب و مو و.... را تجربه کردم اما حالا ریزش مو پیدا کردم! تو خانواده مان تا حالا سابقه ریزش مو نداشتیم. رشد موهام همیشه خوب بوده اما حالا خیلی میترسم...چون شنیدم خیلی ها حتی بعد از تمام کردن دوره مصرفشون ریزش موهاشون قطع نشده.کم خونی دارم و قرص های اهن, فولیک اسید و مولتی ویتامین( البته به جز ویتامین A)و زینک به تجویز پزشک مصرف میکنم. موهامو کمتر میشورم اما مثل این که فایده ای نداره... خواهش میکنم کمکم کنید. با تشکر

1 پاسخ 1

نگران نباشید معمولا ریزش موی ناشی از دارو با قطع دارو بهبود میابد و موها برمیگردد

برگرفته از : http://www.drshahingohar.ir/ (دکتر آناهیتا شاهین گوهر)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده