پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام، پسری 21 ساله و مجرد هستم که حدود 5 الی 6 ساله که خود ارضایی میکنم تقریبا هفته ای یکبار، هر کاری برای ترک این عادت می کنم اثری ندارد .و الان صورتی خیلی لاغر و از کمر درد رنج می برم 1 - اگر میشه دارویی برای کاهش شهوت معرفی کنید! 2- دارویی برای درمان زود انزالی ؟ 3- دارویی برای افزایش آب منی و ریکاوری بدن بعد از تخلیه منی ؟ در ضمن از قرص سیتالوپرام 20 هم هر شب یک عدد خیلی استفاده کردم (حدود 4 ،5 ماهه) میخواستم بدونم مشکلی ایجاد نمی کنه در صورت ادامه آن ، آخه بیشتر اوقات شب ها در خواب هم جنوب میشم .

1 پاسخ 1

درد كمر و گودى زير چشم ربطى به خود ارضايى ندارد و براى جلوگيرى از زود انزالى و گاهش ميل جنسى سيتالوپرام را به چهل ميلى افزايش دهيد طولانى مصرف كردن ان مهم نيست فقط در موقع ترك بايد ارام ارام ظرف دو تا سه هفته کاهش و سپس قطع شود و نيازى به ريكاورى نيست و اصلا ضعيف نمى شويد

برگرفته از : http://www.mjkiani.ir/ (دکتر محمد جعفر کیانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(خود ارضایی) (گودی کمر)