پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام اقای دکتر خسته نباشید. من پسری هستم 22 ساله که حود یک ماه است قسمت جلویی سرم شروع به ریزش کرده و کمی کم پشت شده و رفتم دکتر گفت که هنوز به مدت یکی دو ماه از قرص zink-kapselnاستفاده کن و دارو و هیچ چیزی دیگی نداد .حالا میخواستم از خدمت شما بپرسم که ایا این دارو برای ریزش مو هست و ایا مصرف ان فایده دارد و یه سوال این دارو چه عوارض دارد و ایا مصرف ان باعث ریزش مو و کم پشتی مو ها نمی شود و و هم اینکه بعد از یک ماه مصرف کردن و قطع این دارو هم موجب ریزش مو نمیشود و وعوارض ایجاد نمی کند؟ ممنون خواهشا کامل راهنمایی بفرمایید.

1 پاسخ 1

ریزش مو بسته به علت باید درمان شود. کپسول زینک با توجه به این که کمبود روی شایع است میتواند مفید باشد. قطع کردن آن باعث تشدید ریزش نمیشود مگر این که عامل ریزش تنها کمبود روی باشد. بسته به مقدار و علت ریزش کفایت و عدم کفایت دارو تایین می شود، بنابراین لازم است معاینه شود. هر دارویی در هر حال دارای عارضه بوده ، زینک اگر به میزان مکمل مصرف گردد عارضه ندارد.

برگرفته از : http://www.drmomtazpour.ir/ (دکتر زهرا ممتازپور)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

() (ریزش مو)