پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام پسر 24 ساله هستم در دوران مجردی شهوت بسیارزیاد ونعوظ های طولانی مدت داشتم وهمه روزه رابطه جنسی حرفه ای داشتم امادر یک ساله گذشته نعوظ من کمترشد که از قرص تادالافیل استفاده کرده که همزمان با این قرص من دربدنسازی پودری باعنوان پمپ خون که برای گشادکردن عروق استفاده میشه و شامل ترکیبات نیترو میباشد را به مدت 6 ماه با دوز کم استفاده کردم که الان یک ماهی هست که بنده ازدواج کرده و دچار اختلال درنعوظ شده ام بطوری که کامل سیخ نشده و شل می باشد یا زودمیخوابد و میل کمی به رابطه جنسی دارم درضمن احساس میکنم رگ های روی آلتم بزرگ شده اند. اقای دکترترکیبات نیترو باعث اختلال درنعوظم شده است؟درمان چیست؟

1 پاسخ 1

عدم نعوظ ، اختلال در شروع ،عدم ميل جنسى به جنس مخالف ، اختلال در حين دخول و زود و يا دير انزالى در ارولوژى معمولى دو علت اساسى دارد يكى ناشى از اختلال هورمونونى و افزايش پرولاكتين يا گاهش تستوسترون است كه به متخصص غدد مربوط مى شود ديگرى روحى روانى كه به ارولوژيست و متخصص روان پزشك بايد مورد معاينه بررسى و درمان قرار گيرد پس بعد از انجام دو ازمايش فوق در صورت نرمال بودن يكى از داروهاى موثر در بهبود ان مانند اسنترا ٥٠ كه همان سرترالين ، سيتالوپرام ٢٠ ، فلوكستين ٢٠ و ....كه باعث افزايش اثر سروتونين مغز كه عامل شادى بدن و افزايش و طولانى شدن و متعادل كننده نزديكى همراه با افزايش ارامش كمك كننده است و در صورت عدم بهبود تادالافيل ١٠ نصف قرص يكساعت قبل از نزديكى كمك كننده است و بايد بدانيد كه اين دارو فشار را پائين مى اورد و با داروهاى قلبى و فشار خون و باز كننده عروقى ديگر مانند نيتروها نبايد مصرف نمود و مقدار ان تا بيست ميلى در صورت عدم پاسخ قابل افزايش است

برگرفته از : http://www.mjkiani.ir/ (دکتر محمد جعفر کیانی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

(تادالافیل) () (نعوظ)