پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


با سلام خدمت جناب دکتر واعظ شوشتری: من تو شهر شما برای معالجه پوستم به 2 دکتر پوست به نام های:خانم دکتر سجادیه و خانم دکتر جمالی پور که مطمئنا باهاشون اشنایی دارید. در حال حاضر جلسه 2 درمان رو با دکتر جمالی ادامه میدهم ولی انگار همهی متخصصای لیزر تراپی علاقه دارن اخرش ادمو بکشونن به مرحله لیزر و علاقهای برای ادامه دارویی درمان نشون نمیدن. و باعث به وجود اوردن نوعی بی اعتمادی بیمار به خودشون می شن. در حال حاضر جوشهام خیلی خیلی کم شده البته از اولم زیاد نبودن متوسط بودن مسئلهای که الان با اون مواجهم جای جوشهاست روی گونه هام دکتر جمالی پور محلول دومشون رو بهم دادن که بعد استفاده اول (محلول لایه بردار)طی چند روز بعدش از اونجایی که پوستم سفید و بسیار حساس و نازک اول قرمز شد بعد متورم هم شد قرمزیش هم نمی ررفت دوباره بهشون رجوع کردم ولی گفتن عادیه پیش مییاد خوبه تاول نزده بهد یه پماد استوناید دادن گفتن بعد 3 روز دوباره درمان رو ادامه بدید در حلی که اللان بعد 1 هفته هنوز جاش کمرنگ مونده می ترسم لک شه . به نظر شما به دارو حساسیت نکردم نباید دارو فرمولش عوض می شد و ... می دونم اینارو باید به خودشون می گفتم وگه فرصت می دن به ادم می خوام دوباره پزشکم رو تغییر بدم . از طرفی هم دلم برا پوستم می سوزه که همش باید ... خیلی شد انگار معذرت اگه راهنماییم کنید واقعا ممنون میشم چون باعث اشفتگی ذهنیمم شده . ممنون*

1 پاسخ 1

دوست گرامی سلام.از اینکه بدلیل مسافرت پاسخ شما را دیر دادم متاسفم.لایه بردار ها کمی قرمزی را میدهد ولی زیاد باشد قابل قبول نیست.لطفاً به مقاله درمان جای جوش هم مراجعه فرمایید.برای معاینه کامل هم میتوانید به مطب مراجعه کنید.

برگرفته از : http://www.drvaez.ir/ (دکتر علیرضا واعظ شوشتری)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده

()