پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام.خسته نباشید. من پوست خیلی چربی داشتم یعنی بطوریکه اگر با صابون نو باکتر صورتم را بشویم درست 45 دقیقه دیگه پوستم چرب میشه.آکنه های بدی هم داشتم.پیش یه متخصص رفتم و آزمایش خون دادم و به من کپسول دکوتان رو تجویز روزی یکی الان یک ماه هست و مصرف میکنم. پوستم چربیش خیلی کم شده در حدی که باید با کرم مرطوبش کنم تا خشکی نزنه.مشکل خشکی لب دارم از وقتی از دکوتان مصرف میکنم از مرطوب کننده لب کیو وی استفاده کردم ولی تاثیری نداشت.به نظر شما چی مصرف کنم.لطفا یک مرطوب کننده خوب هم واسه پوستم معرفی کنید.پوست من قبلا چزو پوستهای چرب بود و شامپوهام مخصوص موهای چرب بود الان پوست من جزو پوستهای خشک هست یا معمولی.با تشکر از شما

1 پاسخ 1

با سلام شما کپسول دکوتان را به صورت یک روز در میان مصرف کنید . خشکی لب از عوارض بسیار شایع این دارو است که بعد از قطع دارو به حالت نرمال بز می گردد . مرطوب کننده Uriage Apaisac روزی 2 بار به صورت بمالید . چربی خونتان حتما چک شود این کپسول حتما باید زیر نظر پزشک متخصص پوست مصرف شود بعد از قطع کپسول پوست و موی شما به حالت نرمال بر می گردد. ممنون مي شويم از شما اگر به ما بگوييد از كدام استان با ما در تماسيد

برگرفته از : http://www.doctormaleki.com/ (دکتر مریم ملکی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده