پرسشکده مرجع پرسش و پاسخ فارسی ایران

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!


سلام خانم دکتر پسری هستم 19 ساله و در شیراز زندگی میکنم 7 ماه پیش برای درمان جوش صورتم به خانم دکتر دستغیب استاد دانشگاه پزشکی شیراز مراجعه کردم و از همون موقع تا حالا دارم قرص دکوتان مصرف می کنم ( روزی 1 عدد ) تا امروز حدود 200 قرص دکوتان خوردم و طبق گفته پزشکم با توجه به وزنم (60kg ) باید تا 300 قرص ادامه بدم تا اینجای کار راضی بودم و حالا مشکل من جوشگاههای کوچکی هست که از فاصله بیشتر از 2 متر نمیشه اونارو تشخیص داد با توجه به اینکه دانشجو هستم و نمی تونم حالا حالاها از لیزر استفاده کنم خواستم بدونم در حینی که قرص دکوتان مصرف می کنم و پوستم خیلی نازک شده 1_ می تونم میکرودرم ابریژن کنم یا حتما باید بعد از اینکه مصرف قرص هام کامل شد این کار رو کنم 2_ به خاطر مصرف این قرص صورتم لک آورده آیا بعد از تمام شدن این قرصها این لکها باقی میمونن ؟ ممنونم از راهنماییتون تو پیامهای بعضی از کاربرها خوندم که دکتر های خوبی رو برای میکرودرم ابریژن تو شهر خودشون بهشون معرفی کرده بودید اگه امکان داره این راهنمایی رو به من هم بکنید ( البته تو شهر شیراز ) البته اگه ادرس یا شماره تلفنی ازشون داشتید برام بزارید تا پیدا کردنشون راحت تر باشه

1 پاسخ 1

میرودرمابر زن در حین مصرف دکوتان یا رواکوتان مشکلی ندارد.ولی اگر پوستتان خشک است ار مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید.لیزر فرکشنال و IPL نیز بسیار موثر است.آقای دکتر سیاوشی

برگرفته از : http://www.doctormaleki.com/ (دکتر مریم ملکی)



من پاسخ بهتری دارم !


عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده