جستجوجستجو
عبارت های جستجو شدهعبارت های جستجو شده
(دعای فروش خانه) (دعا برای خرید خانه) (دعا برای فروش سریع خانه) (دعا برای فروش خانه) (آیه فروش خانه) (دعای سریع الاجابه برای فروش خانه) (دعای فروش سریع خانه) (دعای مخصوص فروش خانه) (دعا سریع الاجابه برای فروش خانه) (آیه برای فروش خانه) (دعایی برای فروش خانه) (دعاي فروش خانه) (دعای فروش ملک) (دعا جهت فروش خانه) (دعای برای فروش خانه) (دعا جهت فروش سریع خانه) (دعای فروش خانه در مفاتیح) (دعایی برای فروش سریع خانه) (دعا فروش خانه) (دعا برای خریدن خانه) (دعایی برای خرید خانه) (دعاجهت فروش خانه) (دعا برای فروش ملک) (دعا براي فروش سريع خانه) (دعا براي خريد خانه) (دعا برای فروش خانه) (دعا برای سریع فروختن خانه) (دعای خرید خانه) (دعایی جهت فروش خانه) (مفاتیح الجنان+دعا برای فروش ملک) (چه دعایی واسه فروش ماشین) (دعا وتوسل به امامان برای فروش وخرید خانه) (دعای برای فروش) (دعای چهل کلید) (سوره برای فروش خانه) (چهل کلید) (نماز چهل کلید) 

پرسشکده > مذهب
پیوند همیشگی پرسش
    آیا دعایی برای فروش خانه است؟ (مثل دعای چهل کلید)
ویرایش
پیوند همیشگی پاسخ
خصوص چنین دعایی را نیافته ایم ولی دعاهای معتبر فراونی برای رسیدن به حاجات و خواسته ها در کتب معتبر نقل شده است . مثلا دعای توسل و دعای سریع الاجابه در مفاتیح الجنان و یا خواندن نماز جعفر طیار و نیز نماز امام زمان -عج - برای این منظور مفیر و راهگشا است .
دعای چهل کلید دعای مخصوص بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به نیت مشکل بر گلاب خوانده شود اگر مریض است بخورد و اگر به نیت حاجت است گلاب را به صورت خود بمالد و اگر به نیت مهر و محبت بین زن و شوهر خواهد به نبات و گلاب خوانده و هر دو بخورند انشاءالله محب هم شوند خواص این چهل کلید زیاد است و در این اندک نمی گنجد هر کسی به نیت مهم خود بخواند انشاءالله به اجابت نزدیک است ۱- بسم الله الرحمن الرحیم 2- فتح آیه اول (( انا فتحنا لک فتحا مبینا )) 3- زمر آیه 73 (( سلام علیکم طبتم .... خالدین )) 4- توبه آیه 128 (( لقد جاءکم رسول ... رؤف رحیم )) 5- آل عمران 191 ((رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذا بَاطِلاً سُبْحَانَکَ )) 6- انعام 83 ((وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَّن نَّشَاء )) 7- انعام 83 ((إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیم )) 8- اسراء ۸۱(( َقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا )) 9- اسراء 82 (( وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَار )) 10- انبیاء 69 ((یَا نَارُ کُونِی بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَى إِبْرَاهِیم )) 11- انبیاء 70 ((وَأَرَادُوا بِهِ کَیْدًا فَجَعَلْنَاهُمُ الْأَخْسَرِین )) 12- انبیاء 87 ((فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَک )) 13- جزء 28 سوره الممتحنه آیه 10 (( وَلَا تُمْسِکُوا بِعِصَمِ الْکَوَافِرِ )) 14- جزء 9 سوره الاعراف آیه 120 (( وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِین )) 15- جزء 2 سوره البقره آیه 165(( وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَاب )) 16- جزء 24 سوره غافر آیه 44 ((أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَاد )) 17- جزء 2 سوره البقره آیه 156 ((إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعون )) 18- بحق محمد المصطفی صلی الله علیه وسلم 19- و بحق جبرائیل و میکائیل واسرافیل و عزرائیل 20- یا حنان یا منان یا دیان یا برهان 21- بسم الله الرحمن الرحیم 22- جزء 28 سوره الصف آیه 13 ((نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِین )) 23- جزء 2 سوره البقره آیه 223 ((وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِین )) 24- یس 1و2 (( یس والقران الحکیم )) 25- دو آیه اول سوره اخلاص 26- سوره اخلاص آیه 3و4 27- لیس کمثله شیء و هو السمیع البصیر 28- سوره ناس دو آیه اول 29- سوره فلق دو آیه اول 30- جزء 13 سوره الرعد آیه 43 (( قُلْ کَفَى بِاللّهِ شَهِیدًا بَیْنِی وَبَیْنَکُمْ )) 31- جزء15 سوره الاسراء آیه 81 ((قُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا )) 32- جزء 22 سوره سبا آیه 26 ((قُلْ یَجْمَعُ بَیْنَنَا رَبُّنَا ثُمَّ یَفْتَحُ بَیْنَنَا بِالْحَقِّ وَهُوَ الْفَتَّاحُ الْعَلِیم )) 33- جزء 29 سوره الملک آیه 28 ((قُلْ أَرَأَیْتُمْ إِنْ أَهْلَکَنِیَ اللَّهُ وَمَن مَّعِیَ أَوْ رَحِمَنَا فَمَن یُجِیرُ الْکَافِرِینَ )) 34- جزء 29 سوره الملک آیه 30 ((قُلْ أَرَأَیْتُمْ إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکُمْ غَوْرًا )) 35- سوره کافرون دو ایه اول 36- جزء1 سوره البقره آیه 65 ((فَقُلْنَا لَهُمْ کُونُواْ قِرَدَهً خَاسِئِین(( در نسخه خطی اشتباه رقم خورده بود (( 37- جزء 7 سوره الانعام آیه 11 ((قُلْ سِیرُواْ فِی الأَرْضِ ثُمَّ انظُرُواْ کَیْفَ کَانَ عَاقِبَهُ الْمُکَذِّبِین )) 38- جزء 17 سوره الانبیاء آیه 42 (( قُلْ مَن یَکْلَؤُکُم بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ) 39- جزء 16 سوره الکهف آیه 103 + آیه 104 سعیهم 40- جزء 23 سوره الصافات آیه 180 + 182 در بعضی از کتابها این دعا ذکر شده ولی مدرک معتبر برای آن نقل نشده،ولی از آنجا که 97در صد آن آیات قرآن مجید است ،می توان به نیت بر آمدن حاجت خواند.به عنوان تبرک به آیات قرآن ،نه دعای مأثور ،

برگرفته از پرسمان





پرسش های مرتبط:
در اسلام برای زن در زندگیش چه تکلیفی آورده شده؟ چون در کتاب شهید مطهری(ره) خوندم کار خانه و حتی شیر دادن به بچه تکلیف نیست؟
سؤال من درباره فرهنگ سازی این روزها در تلویزیون و جامعه است در تمام کشورها سعی شده است که به زن ارزش و مقام دهند اما متأسفانه در کشور ما چند سالی است که بر آن شده اند با خراب کردن ارزش زن ارزش مرد را بالا برده و هوسرانی ها و فسادهای مرد را به گونه ای توجیه کنند آیا مگر نه این است که ارزش زن بالاتر است من این را در بسیاری از حدیت ها خوانده ام ولی در ایران چند سالی سعی شده است که حق خانم ها را زیر پا نهاده و گوشه گیری و در خانه ماندن مانند سال ها پیش را هدف قرار داده و ذهن پسرها هم به عقب برگشته و با تحقیر و با حرف هایی مانند اینکه دخترها چرا به دانشگاه می ایند چرا کار می کنند و چرا درآمد حاصل را برای خودشان نگه میدارن و ... اما هیچ گاه در هیچ فیلمی از کارهای خانم ها و دختران جوان، فعالیت ها و اختراعات آنها صحبت نشده است و تنها از آشپزی و کارهایی مانند آن سخن گفته شده است و این روزها اوج حملات قانونی مردها به زن را می بینیم با دادن حق به آنها برای چند همسری بدون اجازه از زن اول و تنها داشتن توان مالی بدون آنکه حتی لحظه ای هم به خانواده و خانم ها فکر شود آیا درست است به جای اینکه جلوی فساد گرفته شود و فکری برای محکم کردن بنیاد خانواده شود بدتر بنیان را شکسته و زیر پا له کرده این کار فقط و فقط پیروی از فرهنگ غرب بوده و با سرعتی بالا در حال پیشروی است اینکه زن نتواند حق خود را بگیرد نتواند در رشته ورزشی مورد علاقه خود ادامه دهد و ... از شما می خواهم بگویید تکلیف زن در ایران چیست؟ برای گرفتن حق خود باید به کجا برود تا کی باید این وضع را تحمل کند و به خاطر آن به کشورهای خارجی سفر کرده و مقیم شود به دور از وطن خود! از شما می خواهم که به سؤالات من جواب دهید و کمکم کنید.
مقداری از وسایل شوهرم در خانه من وجود دارد که در حال استفاده از آنها هستم یکسال پیش نیز برادرم به او گفت بیاید و وسایلش را ببرد ولی او گفت اشکالی ندارد بمانند در این صورت من حق تصرف و فروش آنها را دارم؟ زیرا بعد از یکسال به شهر دیگری خواهم رفت و نمی دانم با این وسایل چه کنم؟
لطفا نظر خود را درمورد ابهام زیر بیان کنید. همانطور که همگان می دانند، در قرآن به دفعات و به جدیت تأکید شده که سخنان و فرامین خداوند به هیچ وجه قابل تغییر نیست و ضمنا همه زمان ها و مکان ها را در بر می گیرد (کهف ۲۷/ انعام ۳۴/ یونس ۶۴/ ... ). اما بارها سخنان خدا -که جزو لاینفک اصول اسلام است- تغییر می کند چند مورد از این تناقضات به شرح زیر است: الف : در مکه، در ابتدای اسلام، محمد(ص) به قصد فشار نیاوردن به تازه مسلمانان از آنان خواست که فقط دو بار در شبانه روز، صبح و شب، نماز بخوانند‌ (طه ۱۳۰). اما بعد از مدتی به سه بار در شبانه روز افزایش یافت (هود ۱۱۴). و می بینیم که در انتها، بهنگام قدرت گیری اسلام و به زمانی که شعار یا مسلمان شوید و یا خود را برای مرگ -و با یک درجه تخفیف قطع شدن دست ‌آماده کنید به سرلوحه فرامین اسلامی تبدیل گردید (‌انفال ۱۲/ محمد ۴/ مائده ۳۳)، بجا آوردن نمازهای پنجگانه به امری ضروری و به مثابه ستون دین، به خیل واجبات اسلام پیوست. ب : ایام نخستین اسلام با نیایش به درگاه خدائی آغاز گردید که همچون خدای یهودیان در مسجدالاقصی در شهر بیت المقدس ساکن بود. اما همین خدا به محض اینکه رسولش پس از گذشت شانزده ماه از هجرت به مدینه با یهودیان آن دیار درگیر شد، از شمال غربی مدینه به خانه کعبه نقل مکان کرد! خداوند که از ابتدا می دانست بین مسلمین و یهودیان مشکل پیش خواهد امد چرا از اول کعبه را انتخاب نکرد ؟علت اینکه در ابتدا بیت المقدس بعنوان قبله مسلمانان برگزیده شد، نوپایی اسلام ، و سابقه مقدس بودن آن شهر وثابت کردن این مطلب حیاتی بود که خدای معرفی شده توسط محمد، همان خدای عیسی و موسی است. وبدین خاطر یک خدای واحد عملا نمی تواند دو دستور متضاد صادر کند. علاوه بر این، طبق روایت خود قران، سابقه بت خانه بودن خانه کعبه و نا هماهنگی آن با فلسفه بت شکنی محمد و بطبع مناسب نبودن آن بعنوان خانه خدا، خود دیگر علتی بود که محمد را وادار به روی آوردن به بیت المقدس کرد. و مهمتر از همه، محمد بیت المقدس را به عنوان بدلی در مقابل مکه قرار داد که این خود از حس رقابت با متولیان خانه کعبه یعنی اقوامش ناشی می‌شود. خداوند در توجیه اینکه چرا زیر حرفش زده چنین می گوید:‌ «مردمی که کم خردند خواهند یرسید: چه چیز آنها را از قبله ای که روبروی آن می ایستادند بر گردانید؟ بگو مشرق و مغرب از آن خداست و بدان سبب آن را دگرگون کردیم که آنان که از اوامر خداوند و ییامبر ییروی می کنند را از آنان که مخالفت می ورزند بازشناسیم». (‌بقره ۱۴۲ و ۱۴۳) ج: موسم روزه داری نیز از سوی خداوند دچار چند تغییر می شود. بدین قرار که ابتدا محمد در سال اول هجرت، روز دهم محرم (یکی از روزهای مقدس ییش از اسلام) را بعنوان روزه داری برمی گزیند و اما پس از چندی به تبعیت از یهودیان -و البته خدای یهودیان!- کل ماه کییور آنان را برای روزه تعیین می کند، ولی بعد از کدورت با یهودیان مدینه، به موازات تغییر روز تعطیل عبادی از شنبه به جمعه، و تغییر قبله از مسجدالاقصی به کعبه، ماه روزه داری نیز از یوم کییور به رمضان تغییر می یابد. د: در ابتدا روز تعطیل هفته، روز شنبه بود. قرآن نیز همچون تورات، از طریق آیاتی چند بر این نکته تأکید می ورزد که شنبه روزیست مقدس که خداوند -پس از یک هفته تلاش بی وقفه برای آفرینش- در آن روز به استراحت می یردازد. حتی در آیاتی صریحا اشاره می کند که خداوند یهودیانی را که در روز شنبه به جای عبادت و شکرگزاری به درگاه خداوند، به صید ماهی یرداخته بودند، به بوزینه تبدیل کرد (بقره ۶۵/ مائده ۶۰/ اعراف ۱۶۶)! اما در یک سوره کامل روز جمعه را به عنوان روز تعطیل و عبادت معرفی می کند: «ای کسانی که ایمان اورده اید، چون ندای نماز روز جمعه در دهند، به نماز بشتابید و داد و ستد رها کنید».(جمعه ۹)
دختری هستم 22 ساله و دانشجوی سال 4. ملاک های من برای ازدواج به ترتیب ایمان، اخلاق، هم سطح بودن از لحاظ فرهنگ و تحصیلات می باشد. 1) آیا شرایطی که در نظر دارم معقول است؟ 2) چگونه می توان در حین خواستگاری و زمانی که دو نفر با هم صحبت می کنند به این موارد پی برد؟ راستش را بخواهید چون فرزند ارشد خانواده هستم اصلا نمی دانم چه سؤالات و خواسته هایی را حین خواستگاری باید از طرف مقابل داشته باشم. به طور مثال: من به هیچ وجه علاقه ای به زندگی با خانواده طرف مقابل در یک خانه را ندارم (حتی اگر چند طبقه باشد). آیا در میان گذاشتن این شرط حین خواستگاری صحیح است؟ و نیز چه سؤالات دیگری با توجه به ملاک هایی که در بالا اشاره کردم باید از ایشان داشته باشم؟ به عبارت بهتر نوع سؤالات و گفتگویی که در این جلسه باید شود را نمی دانم. خواهشمندم راهنماییم کنید. (به طور جزیی با طرح سؤالات) 3) خواستگاری داشتم که به طور صریح گفت بعضی مواقع می شود که تا 1-2 هفته نماز نمی خوانم (سستی در عبادات). آیا با توجه به شرایطی که من برای ازدواج دارم چنین فردی مناسب است؟

چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه

 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed