جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

تبلیغات
تبلیغات

پرسشکده > دسته بندی نشده
پیوند همیشگی پرسش
    سلام من حدودا یک ماه و خورده ای از مانوکسیدیل استفاده کردم و ریزش موهام بیشتر شده بود به طوری که با هربار دست کشیدن لای موهام سه یا چهار و حتی بیشتر هم توی دستم میومد آیا بازهم باید مصرف دارو را ادامه بدم؟
amirmohammad007 در تاریخ 18 فروردین ماه سال 1396 در ساعت 01:43 ب.ظ این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 560
گزارش تخلف
پیوند همیشگی پاسخ
سلام بله باید ادامه دهید در صورت قطع کردن ؛ریزش موها شروع می شود ضمنا محلول بسیار قوی فینوکسیدیل نیز بسیار مناسبه
Dr rezayi در تاریخ 25 فروردین ماه سال 1396 در ساعت 09:55 ق.ظ به این سوال جواب داده است.






چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه



 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed