ارتباط با ما
راهنما
سوال داری؟!‏
بپـــــرس
جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

سوالات 18+سوالات 18+
سوالات 18+
تبلیغات
تبلیغات
اخباراخبار
خبر فیلم/ ۲۰۱۷؛ گرمترین سال کره زمین

منبع خبر انتخاب
تاریخ خبر 3:22 PM - 28/10/1396

همه خبرها
لیست خبرگزاری ها
اخبار پرسشکده

راهنماییراهنمایی
حساب کاربری من کجاست؟

لیست کامل


پرسشکده > دسته بندی نشده
پیوند همیشگی پرسش
سلام من حدودا یک ماه و خورده ای از مانوکسیدیل استفاده کردم و ریزش موهام بیشتر شده بود به طوری که با هربار دست کشیدن لای موهام سه یا چهار و حتی بیشتر هم توی دستم میومد آیا بازهم باید مصرف دارو را ادامه بدم؟
amirmohammad007 در تاریخ 18 فروردین ماه سال 1396 در ساعت 1:43 PM این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 687
گزارش تخلف
پیوند همیشگی پاسخ
سلام بله باید ادامه دهید در صورت قطع کردن ؛ریزش موها شروع می شود ضمنا محلول بسیار قوی فینوکسیدیل نیز بسیار مناسبه
Dr rezayi در تاریخ 25 فروردین ماه سال 1396 در ساعت 9:55 AM به این سوال جواب داده است.







 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed
..