جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

تبلیغات
تبلیغات

پرسشکده > علم و دانش > پزشکی و سلامت
پیوند همیشگی پرسش
    سلام آقای دکتر. لطفا من را راهنمایی کنید .. من 28 سال دارم و تقریبا از 8 سال پیش در پوست سر من التهاب یا دایره های سرخ رنگی به وجود آمد که این دایره ها به اندازه یک عدس تا یک سکه بود . البته در ابتدا بسیار کمتر بود.این التهاب ها خارش داره و باعث ریزش مو در دایره های سرخ رنگ میشه. اسم بیماری طبق آزمایشی که چند سال پیش انجام دادم - پسودو پلاد بروک- بود البته بعضی از پزشکان آن را لیکن پلانز نیز میگفتند . البته آنچه در آزمایش بود همان پسودو پلاد بود. تا الان حسابش از دستم در رفته که به چند تا دکتر مراجعه کردم و چه دارو هایی مصرف کردم. داروهایی که الان مصرف میکنم ژل درموال و قرص هیدروکسی کلروکین هست . تمام داروهایی که تا کنون مصرف کردم اثر دائمی نداشته و بیشتر آنها اصلا اثری نداشته .الان اکثر قسمت های روی سرم خالی شده و چند وقته به پست سرم رسیده . البته با ترزیق کورتن به صورت موضعی به پوست سر تا مدتی التهاب کم میشه پیش اکثر پزشکان معروف کشور هم ویزیت شدم ولی بی فایده بود. سوال من از شما ؟ 1- آیا در مان خاصی برای این بیماری سراغ دارید. 2- آیا داروی موثری سراغ دارید ؟
پزشک آنلاین در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1393 در ساعت 12:00 ق.ظ این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 609
گزارش تخلف
پیوند همیشگی پاسخ
با عرض سلام متاسفانه مناطقی که ریزش مو پیدا کرده است رویش مجدد مو نخواهد داشت مگر در مناطق اطراف ضایعه که هنوز تخریب موها جنبه دائمی پیدا نکرده اند پس در این بیماری هدف از درمان جلوگیری از پیشرفت بیماری است و به دلیل نادر بودن این بیماری نیز اساس درمان یا تجارب شخصی است و یا مصرف طولانی مدت برخی از داروهاست که باید در خصوص عوارض استفاده طولانی مدت از آنها آگاه بود اما طبق تجربه شخصی خودم داروی هپارین با وزن مولکولی پایین می تواند موثر باشد و با توجه به آنکه میزان مصرف آن بسیار کم است فاقد هر گونه عارضه می باشد

برگرفته از : http://www.doctorkia.ir/ (دکتر رسول توکلی کیا)


پزشک آنلاین در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1393 در ساعت 12:00 ق.ظ به این سوال جواب داده است.





پرسش های مرتبط:
سلام ضمن تشکراز شما که به سوالات بیماران پاسخ میدهید. لطفا من را راهنمایی کنید .. من 28 سال دارم و تقریبا از 8 سال پیش در پوست سر من التهاب یا دایره های سرخ رنگی به وجود آمد که این دایره ها به اندازه یک عدس تا یک سکه بود . البته در ابتدا بسیار کمتر بود.این التهاب ها خارش داره و باعث ریزش مو در دایره های سرخ رنگ میشه. اسم بیماری طبق آزمایشی که چند سال پیش انجام دادم - پسودو پلاد بروک- بود البته بعضی از پزشکان آن را لیکن پلانز نیز میگفتند . البته آنچه در آزمایش بود همان پسودو پلاد بود. تا الان حسابش از دستم در رفته که به چند تا دکتر مراجعه کردم و چه دارو هایی مصرف کردم. داروهایی که الان مصرف میکنم ژل درموال و قرص هیدروکسی کلروکین هست . تمام داروهایی که تا کنون مصرف کردم اثر دائمی نداشته و بیشتر آنها اصلا اثری نداشته .الان اکثر قسمت های روی سرم خالی شده و چند وقته به پست سرم رسیده . البته با ترزیق کورتن به صورت موضعی به پوست سر تا مدتی التهاب ها هم مبشه پیش اکثر پزشکان معروف کشور هم ویزیت شدم ولی بی فایده بود. سوال من از شما ؟ 1- آیا در مان خاصی برای این بیماری سراغ دارید. 2- آیا داروی موثری سراغ دارید ؟ 3- آیا حساسیت به بعضی از مواد غذایی مانند بادمجان در تحریک بیماری موثر است ؟ 4 - آیا فشار خون بالا با این بیماری ارتباطی دارد. با تشکر
سلام خانم دکتر .خیلی ممنون که پاسخ سوال من را دادید.خانم دکتر خواهش میکنم لطف کنید به من بگید برای درمان لیکن پلانز از چه دارو هایی استفاده کنم . واقعا دیگه خسته شدم چندین سال است دنبال درمان هستم ولی درمان دائمی که باعث متوقف شدن ریزش مو بشه پیدا نکردم. اگه لطف کنید را درمان را به من بگید ممنونتون میشم. اگر هم نیاز به ویزیت شدن داره میآم خدمت شما . فقط از این بیماری نجاتم بدید . خدا خیرتون بده . ضمنا سوال قبلی من این بود. ((من 28 سال دارم و تقریبا از 8 سال پیش در پوست سر من التهاب یا دایره های سرخ رنگی به وجود آمد که این دایره ها به اندازه یک عدس تا یک سکه بود . البته در ابتدا بسیار کمتر بود.این التهاب ها خارش داره و باعث ریزش مو در دایره های سرخ رنگ میشه. اسم بیماری طبق آزمایشی که چند سال پیش انجام دادم - پسودو پلاد بروک- بود البته بعضی از پزشکان آن را لیکن پلانز نیز میگفتند . داروهایی که الان مصرف میکنم ژل درموال و قرص هیدروکسی کلروکین هست . تمام داروهایی که تا کنون مصرف کردم اثر دائمی نداشته و بیشتر آنها اصلا اثری نداشته .الان اکثر قسمت های روی سرم خالی شده و چند وقته به پست سرم رسیده . ))
من 27 دختری ساله هستم . چند سالی هست هر از چند گاهی تعدادی جوش میزنم . که با محلول اریترومایسین و صابون خوب میشد . دوباره چند ماه بعد جوش های جدید در میامدند .شدت جوشهایم متوسط بودند .تا به حال زیاد نبودند . صورتم دانه هایی خیلی کوچک زیر پوستی میزند که وقتی فشارشان میدهم چربی خارج میشود . جدیدا جوشهایم بیشتر شده اند . چند سالی است به خاطر اعصابم قرص بایووکسامین 100 و سیتالوپرام 40 میخورم . آیا مصرف این قرصها باعث جوش هایم شده ؟ کدامشان باعث شده ؟ زیر نظر پزشک کم کم سیتالوپرام را کنار گذاشتم و بایووکسامین 50 مصرف میکنم . جدیدا دکتر پوست رفتم . گفت 3 ماه قرص اسپیرونولاکتون 100بخور و دوباره بیا .محلول و صابون و کرم لایه بردار هم داد. الان 25 روز است دارم اسپیرونولاکتون میخورم . جدیدا کمی سر درد میگیرم و پوست کف دستانم طوری شده که با یک دست و صورت شستن معمولی سریعا آب میکشد و پیر میشود . 10 دقیقه بعد دوباره خشک میشود . جوشهایم هم خوب نشده اند و کمی بدتر هم شده اند . ایا مصرف بایووکسامین و اسپیرونولاکتون با هم برایم ضرری ندارد ؟ البته میخواهم کم کم بایووکسامین را کنار بگذارم. چند سال است پریود هایم نامنظم است . هر ماه پریوود میشوم ولی روز آن خیلی متفاوت است . حتی گاهی با فاصله 10 روز. نظر شما برای درمان جوشهایم چیست؟
سلام دکتر بنده 23 سال دارم چند وقته پیش برای ریزش مو به دکتر مراجعت کردم و دکتر 6 تا آمپول عضلانی داد که باید 2 تا 2 تا با هم مخلوط میشد یعنی 3 تزریق و تزریق میشد با نام های ap bepathin و ap biotio از وقتی این دارو را مصرف کردم در هر بار انزال مقدار منیع خیلی خیلی کاهش یافته و من بسیار نگران هستم آیا احتمال اقیم شدنم هست؟ آیا مصرف این دارو باعث این مشکل شده؟ لطفا کمک کنید ممنون پاسخ : موقت است ببعد إز شي ماه احتمالا عادى ميشود در صورت ادامه وضع با بزشكتان مشورت كنيد [ 1390-05-11 ] یعنی من که این دو دارو (ap bepathin و ap biotio) را مصرف کردم اقیم شده ام ؟! یا حتی امکانش در آینده هم هست این دو دارو هورمونی هستند درسته؟ پاسخ : من متاسفانه سئوال شما را ندارم لطفا سئوال با جواب وسئوال جدید را در یک جا برایم بفرستید [ 1390-05-18 ]
سلام خدمت شما آقای دکتر بنده خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم شما جز پزشکان این سایت هستید من حدود 3 سال پیش بدنم آکنه زده بود که به مطب شما مراجعه کردم و فقط با یک بار درمان بدنم صاف و بدون هیچ آکنه یا لکی شد با تشکر از شما و زحمات شما . آقای دکتر بنده 3 سال است ازدواج کرده ام قبل از ازدواج پوست صورتم چرب و و دارای جوش های زیر پوستی بود بعد از ازدواج با مصرف قرص ضد بارداری سیپرترون کامپاند پوست صورتم بسیار شفاف شد و چربی آن از بین رفت طوری که هیچ وقت از لوازم آرایش استفاده نمیکردم اکنون که قصد بارداری دارم قرص ها قطع کرده و متاسفانه دوباره پوستم به حالت قبل در آمده چه راهکاری پیشنهاد میکنید

چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه



 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed