جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

تبلیغات
تبلیغات

پرسشکده > علم و دانش > پزشکی و سلامت
پیوند همیشگی پرسش
    باسلام وخسته نباشید من چندسال پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم و یکسال ونیم پیش مجددا عمل پیوند غضروف برای بهبود گودی روی بینی انجام شد ولی نوک ببینی هنوز مقداری ورم داره میخواستم بدونم ایا برطرف میشه ؟دوسه بار هم امپول کناکورت زدم ولی زیاد موثر نبوده حتی یکبار باعث آبسه شد میخواستم بدونم چه راهی برای برطرف شدن ورم وجود داره و سوال دیگراین که پدهایی که تحت عنوان کوچک کننده بینی دربازارهست واقعا موثرهستند؟ واگرهستند برای من که پیوند غضروف دارم قابل استفاده هستند؟ ممنون میشم اگر سوالاتم رو جواب بدین
پزشک آنلاین در تاریخ 22 دی ماه سال 1392 در ساعت 12:00 ق.ظ این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 278
گزارش تخلف
پیوند همیشگی پاسخ
با سلام با توجه به این سابقه توصیه میکنم دیگر امپول تزریق نکنید . وسایل مختلف موجود در بازار جهت کوچک کردن بینی هیچ اساس علمی و کارایی ندارند

برگرفته از : http://www.drmovahedian.com/ (دکتر بیژن موحدیان)


پزشک آنلاین در تاریخ 22 دی ماه سال 1392 در ساعت 12:00 ق.ظ به این سوال جواب داده است.





پرسش های مرتبط:
سلام من یه خانم متاهل 27 ساله ام که 10 ماه پیش برای اولین بار زایمان کردمالان 6 روزه که عمل هموروئید انجام دادم (کرمان) به گفته دکترم شقاق و بواسیر رو باهم داشتم ایشون از قلم الکتریکی و بخیه استفاده کردن و بنده این مدت روز و شب ندارم و بعد از عمل درد شدیدی داشتم و الان بعد از 6 روز هنوز بعد از دفع (که به خاطر استفاده از لاکسی ژل ابکی هم هست) درد و سوزش و خارش شدیدی دارم طوریکه اگر بلافاصله در ابگرم ننشینم تحمل درد را ندارم میخواستم بدونم آیادکترم بهترین روش رو برام استفاده کرده؟چون خودشون میگن کسایی که میگن لیزر الکی میگن و در اصل همون قلم الکتریکیه و ایا لازم بود من بخیه بخورم و اینقدر زجر بکشم؟و دیگه اینکه تا کی باید با داروی ملین شکمم کارکنه؟ واز کی میتونم غذاهای معمول گذشته مثل برنج ونان و گوشت بخورم؟الان من فقط اب سوپ ومیوه وشیر و خاکشیر و سالاد کاهو میخورم.و اینکه ایا تمام این دردا به خاطر زایمان طبیعی من هست؟آیا در اینده میتونم مجددا زایمان طبیعی داشته باشم؟ چون دکترم میگفت نامه میدم زایمان بعدی سزارین بشی در ضمن مادر و خواهرمم این مشکل رو دارن.خواهش میکنم جواب همه سوالامو بدید اقای دکتر یک دنیا تشکر.موفق باشید
با سلام و عرض خسته نباشی خدمت آقای دکتر عزیز من متاهل هستم و حدود 2 سال پیش واریکوسل گرید 2 سمت چپ داشتم که توسط یکی از پزشکان اصفهان عمل شدم اما پس از عمل ایشان برای من آزمایش اسپرم ننوشتند و به یه معاینه سرپایی اکتفا کردند و من تقریبا 10 روز بعد از عمل یک رابطه داشتم و وقتی خودم بیضه ام رو وارسی میکردم هنوز همون طوری بود که قبل عمل بود یعنی توده رگ رو احساس میکردم و وقتی دوباره مراجعه کردم به دکتر گفت موردی نیست و الان که مدتها میگذرد من وقتی زور میزنم فقط بیضه سمت راستم به سمت بالا حرکت میکنه و حالت ایستادن بیضه ها هم تغییری نکرده همچنین وقتی تحریک میشم ولی انزال صورت نمیگیره و گاهی اوقات بی دلیل درد داخل بیضه سمت چپم ام احساس میکنم که خیلی رنج آوره مثل درد قبل عمل واریکوسل میخواستم ببینم آیا من دوباره واریکوسل دارم یا مشکلی نیست؟ در ضمن من و همسرم هنوز اقدامی برای بچه دار شدن انجام ندادیم ایا این قضیه مشکل سازه؟ لطفا اگه ممکنه بطور کامل منو راهنمایی کنین و اطلاعات جامعی در اختیارم بگذارین قبلا از زحمات بی دریغ شما کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم.
با سلام و عرض ادب و احترام . دختری 27ساله هستم که از حدود یک سال پیش صورتم جوش میزنه. حدود 1 سال پیش با آقا پسری دوست شدم و با هم قرار ازدواج گذاشتیم توی مدت آشناییمون احساس میکردم وضعیت هورمونای بدنم به هم ریخته چون وقتی دستشویی میرفتم ادرارم نمیومد و ترشح زیاد هم داشتم(شرمنده!) استرس زیادی هم داشتم تا اینکه یهو پسره پا پس کشید و من دچار یه تنش عصبی شدید شدم بعد از چند روز یکدفعه صورتم پر جوش شد در صورتیکه تا اون روز حتی یه دونه جوشم نداشتم با داکسی سیکلین بعد از حدود یک و نیم ماه مصرف جوشام خیلی کم شد ولی به محض قطع دارو دوباره جوشام شروع شد برای همین دارو رو به مرور قطع کردم ولی ولی هنوزم موفق نشدم کامل قطعش کنم چون به محض اینکه یه هفته از قطع دارو میگذره یه دفعه صورتم عین روز اول پر جوش میشه نمیدونم علت جوشام چیه؟ هورمونیه؟ عصبیه؟ اگه هورمونی باشه درمان خاصی داره؟اگه عصبی باشه چی؟ یعنی الان بعد از گذشت یکسال هنوز هورمونای من به وضعیت طبیعی برنگشته؟ اصلا حرفایی که دارم میزنم علمیه یا مضحکه؟ پوست صورتم بعضی جاهاش چربه و بیشتر جاهاش خشکه. در حال حاضر هم استرس خاصی ندارم. ممنون میشم راهنماییم کنید
ب سلام و درود خدمت شما راستش اول باید بگم خدا پدر خالق اینترنت و بعد از اون پدید آوردنگان سایت گوگل و سپس سایت بسیار عالی شما و در آخر کاشف داروی بی حسی را بیامرزد . آقای دکتر من همین چند ساعت پیش برای بار دوم در طول زندگیم با همکاران شما ملاقات حضوری داشتم و متاسفانه هر دوبار خاطره بد ! دیگه انقدر اعصابم از وضعیت دندانم خورد شد که دست به دامن اینترنت و گوگل شدم تا اینکه من را به شما رساند !! آقای دکتر دندان شماره 4 من از پایین در نزدیکی لثه سوراخ شده بود . چند ماهی اعننا نکردم تا اینکه یه کم حساس شد مخصوصا موقع مسواک زدن . چند روز پیش دکتر اقدام به پر کردن اون کرد ولی دو روز بعد متوجه شدن هنوز نزدیک لثه ام خراش دارد و مجدد با مسواک زدن مشکل پیدا کردم . حتی بعد از پر کردن آب سرد همنمیتوانم بخورم . امروز برای بار دوم سراغ همان دندانپزشک رفتم که گفتن نزدیک لثه است و کار زیادی نمیشود کرد . کمی محل مذکور را تراشیدن و گفتند اگر احساس درد داشتی فقط باید عصب کشی کنم . میخواستم ببینم راه دیگه ای به غیر از عصب کشی وجود ندارد ؟ و سوال دوم اینکه من متوجه شدم یکی دو دندان دیگر من در نزدیکی لثه دچار خوردگی شده اند که احتمالا به زودی سرنوشت این دندان مذکور را پیدا میکنند . راهنمایی میکنید که باید چه کنم ؟ دکتر بنده گفتند لثه هایم پایین کشیده شده اند !!! یا همچین چیزی که درست خاطرم نیست . لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون از سایت خوب و عالی تان
با سلام وتشکر فروان .من چند ماه است ازایران رفته ام .از فروردین ۱۳۹۰ از قرص یاسمین استفاده میکنم ماه اول که به اینجا آمدم در ۷ روز استراحت پریود نشدم برای به هم نخوردن ریتم قرص ادامه دادم و بعد از تمام شدن این دوره پریود شدم بعد از ۷ روز استراحت دوره بعدی قرص را شروع کردم این دوره که تمام شد در ۷ روز استراحت پریود نشدم بعد از ۷ روز قرص دوره جدید را نخوردم بعد از ۵ روز دیگر یعنی۱۲ روز بعد از اتمام قرص لک بینی دیدم و رگه های قرمز و قهوی ای که ۴ روز ادامه داشت و تمام شد .و من از طریق آزایش مطمئن هستم که باردار نیستم.در روز پنجم که تا روز قبل لک بینی داشتم دوره جدید قرص را شروع کرده ام. می خواستم بدونم که دلیل این نامنظمی با وجود خوردن قرص چیست؟ آیاتغییر اب وهو ا است؟ با توجه به اینکه من قبل از مصرف یاسمین پریود های نامنظم داشته ام.آیا خوردن قرص به این صورت درست بوده؟آیا چون نظم قرص را به هم زده ام باید از روش دیگری تا یک ماه برای جلوگیری استفاده کنم؟اگر باردیگر این اتفاق افتاد بهترین راه چیست؟در ضمن من۲۴ ساله هستم ۶ ماه است ازدواج کرده ام و در مجردی برای بی نظمی پریود از سیپرترون کامپاند و اسپرینو لاکتون استفاده کرده ام ولی چند ماه بعد از تمام شدن داروها دوباره به حا لت اول بر میگشتم ودکترم گفت تا دار وها را قطع کنی چند ماه بعد به حالت اول برمیگردی.بعد از استفاده از یاسمین پریودهای ماهانه یعنی هر ماه پریود میشدم نه دقیق و نه روز مشخص ولی هر ماه داشتم نمی دونم چرا اینجور شده ممنون میشم اگه کمم کنید و مراراهنمایی کنید.

چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه



 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed