ارتباط با ما
راهنما
سوال داری؟!‏
بپـــــرس
جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

سوالات 18+سوالات 18+
سوالات 18+
تبلیغات
تبلیغات
اخباراخبار
خبر اعلام فهرست جدید بیماری‌های خاص

منبع خبر عصر ایران
تاریخ خبر 9:22 PM - 27/10/1396

همه خبرها
لیست خبرگزاری ها
اخبار پرسشکده

راهنماییراهنمایی
حساب کاربری من کجاست؟

لیست کامل


پرسشکده > علم و دانش > پزشکی و سلامت
پیوند همیشگی پرسش
با سلام اقای دکتر.ایا قرص هاس دگزا متازون برای چاقی توصیه میشود؟!شما برای چاقی صورت چ راهی پیشنهاد میکنید؟!در ضمن پسر۲۷ساله هستم.ممنون.
پزشک آنلاین در تاریخ 18 تیر ماه سال 1393 در ساعت 12:00 AM این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 127
گزارش تخلف
پیوند همیشگی پاسخ
خیر مصرف این قرصها عوارض زیادی دارد شایدتنها درمان برای چاقی صورت تزربق ژل یا چربی باشد

برگرفته از : http://www.drvaez.ir/ (دکتر علیرضا واعظ شوشتری)


پزشک آنلاین در تاریخ 18 تیر ماه سال 1393 در ساعت 12:00 AM به این سوال جواب داده است.





پرسش های مرتبط:
مردی 30 ساله هستم . مدتی هست که درقسمت فرق سر و متمایل به راست مثل فرق ریزش مو داشتم و کمی از حجم موهایم کم شده . متوجه شدم پدرم سنش از من بیشتر بوده که موهاش ریخته .از طرف مادری هم دایی هام ریزش مو نداشتن .در شغلم بااضطراب روبرو هستم .دکتر رفتم . بهم یکسری قرص ویتامین و اناکپس و فیناستراید و اناستیتم داد . بعد از یک ماه کم بودن مو ان قسمت بیشتر نشده . با تجویز مجدد دوباره بهم اسپره الوپکسی را داد که استفاده کنم. می خوام بدانم که برای درمان این روش خوب بوده و من بعد از گذشت یک ماه چقدر دیگه باید صبر کنم و مهمتر اینکه بعد از قطع دارو ایا احتمال ریزش شدیدتر مو هست؟



کلیدواژه
 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed
..