جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

تبلیغات
تبلیغات

پرسشکده > علم و دانش > پزشکی و سلامت
پیوند همیشگی پرسش
    سلام دکتر من الان حدوده ١ ماه از ماینوکسیدیل ٥ و ٢ درصد بره پرپشتی آبروهام استفاده میکنم,مقداری ابروهام پر پشتر شده, اگه بعد ۲ یا ٣ ماه مصرف رو قطع کنم ریزش ابرو پیدا میکنم ؟
پزشک آنلاین در تاریخ 23 آذر ماه سال 1393 در ساعت 12:00 ق.ظ این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 658
گزارش تخلف
پیوند همیشگی پاسخ
بایدبه تدریج قطع کنید

برگرفته از : http://www.drvaez.ir/ (دکتر علیرضا واعظ شوشتری)


پزشک آنلاین در تاریخ 23 آذر ماه سال 1393 در ساعت 12:00 ق.ظ به این سوال جواب داده است.





پرسش های مرتبط:
سلام، 1 سال پیش به متخصص پوست جهت ریزش موهایم مراجعه کردم ماینوکسیدیل و فین پشیا را تجویز کردند.ابتدا ماینوکسیدیل ساختنی 7%مصرف میکردم اکنون حدود5 ماه است ماینوکسیدیل 5%پاک دارو مصرف میکنم سرم پوسته ریزی شدید پیدا کرده وموهایم شدید میریزند،با توجه به اینکه فین پشیا و محلول ضد ریزش DUCRAY نیز استفاده میکنم.آیا کیفیت ماینوکسیدیل های ساخت داروخانه ها مطلوبست؟ در اصفهان جهت ساخت ماینوکسیدیل داروخانه ای بهتر از پویا هست؟چند درصد سفارش دهم؟حدود15ماه است فین پشیا مصرف میکنم بازهم ادامه دهم؟ با تشکر فراوان
سلام آقای دکتر. من چند ماه قبل ریزش شدید مو پیدا کرده بودم و رفتم دکتر محلول ماینوکسیدیل تجویز کردن. الآن ریزش موهام کمی بهتر شده ولی بعضی از وقت ها پوست سرم میخاره و میسوزه و تازگی ها هم پوست سرم شوره میزنه. خواستم سؤال کنم ممکنه ماینوکسیدیل باعث خارش و سوزش بشه؟
سلام دکتر در استفاده از مینوکسیدیل برای رویش ابرو و پرپشت شدنش من شنیدم که اگرمصرف یکباره قطع شود باعث ریزش مو ی ابرو میشود ایا این درسته؟ و چ مدت باید استفاده بشود؟
سلام آقای دکتر من مدت زیادی است که از ماینوکسیدیل و فیناستراید به همراه مولتی ویتامین مینرال استفاده می کنم.هر از چند گاهی با اینکه تغییری در میزان و دفعات استفاده از داروها رخ نداده و مثل قبل می باشد گویی بدن به دارو مقاوم شده موهایم ریزش پیدا می کند.البته مواقعی که مشغله ام بیشتر است هم این ریزش اتفاق می افتد.به نظر شما مشکل چیست؟با تشکر
با سلام مردی 43 ساله هستم که براي رویش مجدد از قرص قین پشیا یک میلی گرم به مدت 5 ماه مصرف کردم و اثر ان کم شدن حجم منی در ابتدای مصرف ونیز کمی کاهش میل جنسی بود.ریزش موهام قطع شده بود و کمی رویش داشتم و دکتر پوست میگفت باید مداوم مصرف کنم .اما با چیزهای متفاوتی که در مورد فیناستراید در اینترنت خوانده بودم خلاصه مصرفشو قطع کردم و پس از چند هفته عوارض ان کاملا برطرف شد و کمی ریزش مو پیدا کردم.حال سوال من اینست که میتوانم قرص یاد شده را بطور مداوم استفاده بکنم وعوارضی چون عقیمی یا ناباروری نمیاورد. ضمنا اگر قصد بچه دار شدن داشته باشم چند ماه قبل از اقدام مصرف انرا قطع کنم . با تشکر

چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه



 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed