جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

تبلیغات
تبلیغات

پرسشکده > دسته بندی نشده
پیوند همیشگی پرسش
    

روش های مختلف سازماندهی فیلد ها را نام ببرید

hanabijani در تاریخ 29 دی ماه سال 1389 در ساعت 05:51 ب.ظ این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 2643
گزارش تخلف





پرسش های مرتبط:

رکورد سرایند را تعریف کنید

در مرتب سازی ادغامی نتیجه ی ادغام k رانش چیست؟

همانگونه که می دانید سیستم استدلال رویه ای PRS یکی از اولین ساختارهای پیشنهادی مبتنی بر BDI بوده است. در این سیستم کتابخانه از پیش تعریف شده ای از طرح ها (Plans) موجود است و هر طرح اجزا زیر را دارد:
A goal: pas condition  of the plan
A context: precondition of the plan
A body: recipe - courses of actions
در این ساختار در قسمت بدنه بجای توالی عمل ها می توان مجددا goal تعریف نمود یعنی در این مرحله از توالی عمل ها باید این هدف حاصل شود و سپس بقیه هدف ها ادامه یابد. در این مدل حتی می توان از حلقه یا عملگر های and و or نیز استفاده کرد. در این سیستم یک پشته از اهداف (intention stack) وجود دارد و در ابتدا یک هدف اولیه در این پشته قرار می گیرد و بر حسب اینکه کدام طرح ها می توانند به این هدف نائل شوند (و پیش شرط های آن در حال حاضر موجود است) یکی از طرح ها با مکانیزمی انتخاب و اجرا می شود. اجرای هر طرح ممکن است مستلزم قرار دادن هدف ثانویه ای در پشته باشد. نمونه ای از این سیستم که برای جابجا کننده بلاک ها نوشته شده است در زیر نشان داده شده است. مشابه همین سیستم را برای مسئله میمون و موز بنویسید.

GOALS:
ACHIEVE blocks_stacked;
FACTS:
FACT ON "Block5" "Block4";           FACT ON "Block5" "Block3";
FACT ON "Block1" "Block2";           FACT ON "Block2" "Table";
FACT ON "Block3" "Table";            FACT CLEAR "Block1";
FACT CLEAR "Block5";                  FACT CLEAR "Table";
Plan: {
     NAME: "Top-level plan"
     GOAL: ACHIEVE blocks_stacked;
     CONTEXT:
     BODY:
ACHIEVE ON "Block3" "Table";
ACHIEVE ON "Block2" "Block3";
ACHIEVE ON "Block1" "Block2";
}

Plan: {
     NAME: "Stack blocks thar are already clear"
     GOAL: ACHIEVE ON $OBJ1 $OBJ2;
     CONTEXT:
     BODY:
ACHIEVE CLEAR $OBJ1;
ACHIEVE CLEAR $OBJ2;
PERFORM move $OBJ1 $OBJ2;
     UTILITY: 10;
     FAILURE: EXECUTE print "\n\nStack blocks failed!\n\n";
}

Plan: {
     NAME: "Clear a block"
     GOAL: ACHIEVE CLEAR $OBJ;
     CONTEXT: FACT ON $OBJ2 $OBJ;
     BODY:
ACHIEVE ON $OBJ2 "Table";
     EFFECTS: RETRACT ON $OBJ2 $OBJ;
     FAILURE: EXECUTE print "\n\nClearing block failed!\n\n";
}

watermarking یا ته نقش نگاری چیست؟ چند نمونه از الگوریتم های معروف آن را نام ببرید؟

سبک های فرعی معماری فراخوانی و بازگشت را نام ببرید


چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه



 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed