جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

تبلیغات
تبلیغات

پرسشکده > دسته بندی نشده
پیوند همیشگی پرسش
    سلام. ببخشید من شش ماه قرص ال دی برای تنظیم عادت ماهیانه در اثر پلی کیستیگ خوردم وسطای استفاده از این قرص متوجه لک روی بینی ام شدم ولی نمیدونستم بواسطه این قرصاست . الان شش ماه از زمانی که قرص رو مصرف کردم میگذره واین لک ها هنوز هستش. علاوه بر بینی ام رو ی گونه هام هم لک زده . خیلی ناراحتم چون قبلا صورتم خیلی صاف بود. میخواستم منو راهنمایی فرمایید که چیکار کنم. توی شهرمون هم اصلا متخصص پوست نیست که برم پیشش. با سرچایی که کردم مت جه شدم که نوع لک هام سطحی هستش.
Masi32 در تاریخ 14 دی ماه سال 1395 در ساعت 07:22 ق.ظ این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 223
گزارش تخلف






چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه



 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed