جستجوجستجو
تبلیغات
تبلیغات متنی
فروشگاه کامپیوتر فیض

نازلترین قیمت بازار در حوزه کامپیوتر و لوازم جانبی

تبلیغات
تبلیغات

پرسشکده > علم و دانش > پزشکی و سلامت
پیوند همیشگی پرسش
    با سلام وعرض خسته نباشید وتشکرات بسیار فراوان خدمت شما پزشک عزیز-چندی پیش دچار ناراحتی وبیقراری وتشویش فکری شدم وبی خود دلشوره داشتم اخه من اکثرا در تابستان دچار مشکلات روحی میشم ودر بوشهر در این روزها هوایی تابستانی شروع می شود من نزد پزشک خود رفتم وفشار من را گرفت فشارم پایین بود در صورتی که قبل از شروع درمانم در 8ماه پیش فشار خونم همیشه بالا بود ایشان یک سرم نمکی تجویض کردند وپرپرانولول20 صبح وشب را به 10 تغییر دادند وایمی پرامین 25 را که شب می خوردم در وعده ی ظهرهم افزایش دادند(من فلوکستین 20 راهم ظهر می خورم)و کلونازپام را از نصف یک قرس به سه چهارم افزایش دادند واز من خواستند مایعات و نمک زیا مصرف کنم چون به دلیل گرما وتعریق زیادی که من دارم عقیده ایشان این است که مایعات بدنم کم میشود ودچار افت فشار خون در تابستان وبه وجود امدن مشکلات کاهش فشار خون میشوم و وسواس فکری من انها را به مشکلات روحی روانی تبدیل میکند-دو روز بعد پیش روان پزشکی که چهار سال پیش تحت درمانشان بودم رفتم واز ایشان نظرشان در مورد شیوه درمان پزشک فعلی را جویا شدم ایشان کارشان را تعیید کرده وگفتند از ایشان بخواهید فلوکستین را نیز افزایش دهند زیرا این وسواس میباشد که باعث عود مشکل شما میشود زیرا در زمانی که تحت درمان پزشک قبلی بودم پیشرفت بیماری نداشتم در ان زمان فلوکستین را تا 40 افزایش دادند ولی بعضی از مشکلاتم حل نشد در صورتی که پزشک جدیدم انها را حل نمود حال انکه پس از مدتی مشکلات استرس ودلشوره وبی قراری من عود میکند از نظر هر دو پزشک مشکلات من از ترس واسترس و وسواس وادغام انها با حالات پنیک وغیره می باشد که باعث کم خوابی یا بی خوابی یا قطع یا سنگینی تنفس میشوند،واین مشکلات از کودکی تا حال ادامه یافتندو درمان نشده اند حال از نظر شما از لحاظ دارویی ومشاوره ای از شما کمک می خواهم در ضمن در سدد گرفتن معافی اعصاب وروان هستم، پزشک خودم از پزشکان کمسیون هستندلطفا مرا راهنمایی نمایید واز اینکه مزاهم اوقات شما میشوم عذر میخواهم
پزشک آنلاین در تاریخ 30 تیر ماه سال 1393 در ساعت 12:00 ق.ظ این سوال را پرسیده است.

تعداد بازدید: 414
گزارش تخلف
پیوند همیشگی پاسخ
درمان وسواس درمانی است توام که هم دارو وهم مشاوره و بلکه روان درمانی نیاز دارد . که باید صبور باشید . داروها را قطع نکنید و بدانید برای معافیت از سربازی چنانچه بعلت اعصاب و روان باشد تا ده سال یا کمتر نمیتوانید گواهینامه بگیرید. به هر حال شاید خانواده درمانی ورواندرمانی مستمر به شما کمک نماید. مو فق باشید.

برگرفته از : http://www.drazarbayejani.com/ (دکتر محمد آذربایجانی)


پزشک آنلاین در تاریخ 30 تیر ماه سال 1393 در ساعت 12:00 ق.ظ به این سوال جواب داده است.





پرسش های مرتبط:
باسلام سه سال پیش زیر چشمهایم خطی مثل کمان افتاد میخواستم هر طور شده برطرفشان کنم پیش جراح پلاستیک رفتم گفت باید چربی های زیر چشم شما برداشته شود ومن عمل بلفاروپلاستی پلک تحتانی را انجام دادم بعد از عمل نتیجه دیوانه کننده بود نه تنها خطها یا همان کمانها نرفته بودند بلکه حالت چشمهایم که تا قبل ازاین خیلی خوش حالت بودعوض شده وبدتر ازآن اینکه چشمهایم گودشده وقتی به دکترم معترض شدم گفت خانم شما پف داشتید ومن پفهایتان را برداشتم وگرنه این خطها که جزو صوزتتان است.من آنقدر به وضعیت صورتم مخصوصا چشمهایم دقیق بودم که اگر پف هم داشتم خودم زودتر ازهمه به وجود پف ها پی میبردم به هر حال دکتر اصلا قبل از عمل نگفت که پف دارم وبدتر اینکه بعدها خواندم که این عمل را برای افراد بالای 35 انجام میدهند ومن در آنزمان 25 سال داشتم حال در اثر سهل انگاری خودم وبی اهمیتی دکترم در آنچه می خواستم هم حالت چشمهایم عوض شده طوریکه اصلا چشمهایم شبیه قبلا نیست هم زیر چشمهایم گود شده دیگر آن پری سابق را ندارد انگار چشمهایم درقسمت زیرین تکیه گاهی ندارد حالاسوالم از شما این است آیا باتزریق چربی چشمهایم به حالت قبل بر میگردد یا حداقل پر میشودیا تزریق فیبروپلاست دکتر نیلفروش زاده بهتر است چون شنیدم چربی ماندگاری ندارد ومن در وضعیت روحی خوبی نیستم تاهرسالی یکبار تزریق چربی داشته باشم خانم دکتر جواب شما خیلی کمکم میکند من ساکن تهرانم لطفا پزشکی مجرب در این زمینه بمن معرفی کنید ولطف کنید هزینه عمل راهم ذکر کنید .متشکرم بی صبرانه منتظر پاسختان هستم.
سلام اقای دکتر من سوالم را قبلا پرسیدم ولی کامل نبود ها فکر میکنم نظرات شما با بیماران بیشتر هم خوانی دراد به سوال قبلی اینو اضافه کنم که دکترها داخلی میگن مشکل شما ای بی اس هست ولی هرچه دارو دادند تا الان یک درصد بهبودی حتی برای یک زمان خاص نداشتم و همیشه ناراحتی را داشتم سوال قبلی مدفوع من هموراه بصورت اسهال چرب هست و گاز زیادی دارد و قسمتی از ان به دیواره داخلی روده می ماند و .. با اندوسکپی و کولونوسکپی هم چیزی مشاهده نشد تنها از چند سال پیش تا الان وجود انگل ژیاردیا در مدفوع من هست که بعد از چند بار مصرف دارو هنوز هم رفع نشده ایا ای بی اس هست یا انگل
سلام من زن سی و دو ساله ای هستم که از حدود 8 سال پیش تا دو ماه پیش به طور متناوب به دلیل اکنه شدیدی که داشتم، قرص دیان مصرف می کردم. هر 6 ماه بینش 2 ماه نمی خوردم. ولی وقتی این قرص رو قطع می کنم یک ماه خوبم. ماه دوم دیگه خونریزیم قطع نمی شه و تا 25 روز یا بیشتر به خونریزی دچار می شم. از دو ماه پیش هم یاسمین مصرف می کنم. ولی با وجود این بیش از نصف سیکلم را با لکه بینی زیاد سپری می کنم.(یعنی ترشحات واژینال من حدود 9 روز در ماه عاری از خون می باشد. از آنجایی که من در ایران زندگی نمی کنم و هیچ دکتر زنی اینجا در دسترس ندارم از شما خواهش می کنم که راهنماییم کنید. با تشکر
سلام،خانمی هستم 27 ساله ودانشجو که مدت 22 سال پیش دچار ریزش موی منطقه ای شدم طی سالیان دراز تا سن 17 سالگی تمامی درمان ها را تجربه کردم که در این سن توسط یکی از پرفسورهای شهیر ایران برای من پردینوزولون و ازاتیوپرین تجویز شد که باعث رویش در نقاط ریخته شد،شد ولی بعد از کم کردن دارو زیر نظر پزشک دچار ریزش کلی در تمامی نقط بدن ائم از مژه آبرو موی سر شدم که دیگر هیچ مویی برایم نمانده از شما عاجزانه تقاصا کمک را دارم به دلیل افسردگی شدیدی که با مواجه با این قضی شدم.خواهش میکنم. متشکرم
با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز خانم دکتر من مدت 4 ماهی هست که واسه درمان جوش آکنه به متخصص مراجعه کردم الان بیست و سه سالمه ولی خیلی وقته که جوش میزنم و دیر به فکر درمان افتادم چند سال پیش به شکل جوش های کوچیک بود بعد به جوش های سرسفید و سر سیاه شروع شد و این اواخر به جوش های بسیار متورم و زیر پوستی دردناک که حالا که خوب شدن جاهاشون به صورت اسکار های بد و قرمز رنگ روی دو طرف صورتم باقی مونده تا حالا بیش از 150 تا قرص دکوتان خوردم و به گفته دکترم این درمان تا 2 ماه دیگه حد اقل باید ادامه پیدا کنه فکر کردم اگه دکترم عوض شه بهتره باشه ولی دکتر بعدی هم بهم گفت که باید دکوتان بخورم و حالا که شروع کردم باید تمومش کنم ولی یه ژل دیگه هم به هم داد به نام پانوکسیل ده درصد و یه قرص دیگه به نام پردنیزولون 50 که فعلا دارم از دکوتان یک روز یکی یکی روز دوتا مصرف میکنم و قرص پردونیزولون رو هم نصف صبح و نصف شب میخورم و پانوکسیل و یکروز در میون میرنم با اینکه میدونم عوارض این قرصا زیاده و همین حالا فکر کنم چشمم تنیلی گرفته میخواستم ببیم ادامه بدم یا نه ؟ در ضمن میخواستم ببینم قرص من دکوتان بهتره یا آکوتان و کدوم قوی تره دکترم که واسم دکوتان تجوزیر کرده در مورد جاهای جوش چیکار باید بکنم ؟ من ساکن قزوین هستم و پیش دکتر کیانی فر میرم و دکتر قبلیم هم دکتر متخصص اعظم مهر علیان هستش میخواستم نظر شما رو هم بدونم اگه بخواید عکس هام رو هم در اختیارتون میزارم خواهشا کمک کنید

چاپ اعلان ارسال برای دوستان مشترک شوید اضافه به دوست داشتنی ها پرسشکده خانه من باشد


کلیدواژه



 
Poseshkadeh on Google+ Porseshkadeh on Twitter Porseshkadeh on Facebook Porseshkadeh RSS Feed